Vrienden worden

Geniet je van de tentoonstellingen en draag je Museum Hilversum een warm hart toe? Word dan nu Vriend en geniet van veel extra’s. Met de steun van Vrienden kan Museum Hilversum spraakmakende tentoonstellingen organiseren en bijzondere aankopen doen. Dankzij een bijdrage van de Vriendenstichting is het afgelopen jaar een begin gemaakt met de collectie Nieuwsfotografie en werden vijftig belangrijke nieuwsfoto’s uit de Nederlandse naoorlogse geschiedenis aangekocht.

MuseumVriend

Graag verwelkomen we je als Vriend! Voor 40 euro per jaar ben je al MuseumVriend (of 60 euro als echtpaar). Daarmee steun je het museum en de collectie. Met een speciale pas krijg je gratis toegang tot alle tentoonstellingen van Museum Hilversum.

Als dank ontvang je:
- onbeperkt gratis toegang tot het museum met de speciale jaarkaart;
- uitnodigingen voor openingen;
- exclusieve vriendschapsactiviteiten, zoals lezingen en speciale previews;
- Vrienden nieuwsbrief;
- voorrang bij het inschrijven op lezingen en workshops;
- 2 x 2 vrijkaarten om aan vrienden weg te geven.

Club van 100

De Club van 100 bestaat uit 100 betrokken Hilversummers die ieder jaar 100 euro bijdragen aan het museum. Als lid van deze club maak je tentoonstellingen mogelijk en je wordt uitgenodigd op speciale Clubavonden. Je bent -samen met je partner- ook Museumvriend en krijgt gratis toegang voor alle tentoonstellingen.

Als dank ontvang je:
- onbeperkt gratis toegang tot het museum met de speciale jaarkaart, voor jou en je partner;
- uitnodigingen voor openingen;
- exclusieve vriendschapsactiviteiten, zoals lezingen en speciale previews;
- Vrienden nieuwsbrief;
- voorrang bij het inschrijven op lezingen en workshops;
- 2 x 2 vrijkaarten om aan vrienden weg te geven;
- jaarlijks een speciale Clubavond.

ANBI-STATUS

De ANBI-status geeft een schenker de mogelijkheid om gebruik te maken van de belastingvoordelen van de geefwet.
Museum Hilversum staat bij de belastingdienst geregistreerd als Stichting Museum Hilversum, Kamer van Koophandel nummer: 32110713,
RSIN/fiscaal nummer: 815423482, Postadres: Museum Hilversum, Kerkbrink 6, 1211 BX Hilversum

Formulier publicatie plicht

Vriendenstichting

Een overzicht van onze activiteiten in 2022.

Jaarverslag